Red Baron Magazin 2008 December

HONDA CBR 1000F

 

BMW R 1100S

KAWASAKI VN 2000

YAMAHA XVS 650

KAWASAKI ZZR 400

SUZUKI DL 1000

KAWASAKI VN 250

YAMAHA YP 250

KAWASAKI ZR 250

YAMAHA YZF R1

A részletekről az üzletvezetőnknél érdeklőhetsz:

M1-Törökbálint, 06-23 418-350

Győr 06-96 517-258

Különleges motorok az üzleteinkben

Aprilia RS125 – a legerősebb negyedliteres

Az egyre gyakoribb négyütemű, kisköbcentis sportgépekkel szemben ez egy klasszikus, pörgős kétütemű. Ez a legerősebb negyedliteres a piacon, letagadhatatlanul ott van benne a versenytechnika. Viselkedése mindenkiből kihozza a sportolót, nyergében egy kicsit mindenki Talmácsi lehet.

A pályatapasztalat meglátszik az RS-n, hisz már hosszú évek óta a világ élmezőnyéhez tartozik az Aprilia, ez a tudás az utcai motorjaikban is jelen van. Alumínium henger, Dell’Orto VHST 28 karburátor és 9,75 kilós, szuperkönnyű alumíniumváz gondoskodnak arról, hogy minden fiatal álma ez legyen. A jó futómű és a Brembo fékei a biztonságos közlekedésért felelnek. Az RS 125 versenyt visz a mindennapokba: próbálja ki, de vigyázzon: beleszeret a győzelembe! Üzletünkben a bemutatott 2005-ös melett, egy 2008-as piros is található.

Technikai adatok

 

  • Motor: egyhengeres vízhűtéses, kétütemű motor, alumínium henger, membránvezérléssel és elektronikus kipufogó szeleppel, külön kenés, katalizátor
  • Lökettérfogat: 125 ccm
  • Váltó: hatfokozatú
  • Első fékek: Tárcsafék, tárcsaátmérő 320 mm, négydugattyús felfüggesztett fékhenger
  • Hátsó fékek: Tárcsafék, tárcsaátmérő 220 mm.Gumiabroncsok elöl/hátul: 110/70 ZR 17 - 150/60 ZR 17

 

Ducati Monster 900 – mindenkinek kell egy szörny!

Amikor megjelent, az összes motoros felkapta a fejét. A Monster megállította az időt, hisz bárhol fékezel le vele, a percek még most is meglassulnak, mindenki megbámulja és meghallgatja. Természetesen amint megtekerjük a gázmarkolatot, minden megváltozik: a csodás 90 fokos kéthengeres késlekedés nélkül gyorsít.

A térhálós váz a Ducati egyik legfőbb jellemzője, a Monster ebből semmit sem takar, látható minden centi és hegesztés. Azon túl, hogy szép, a piac egyik legjobbja is a merev szerkezet, utcai és sportos motorozáskor egyaránt bízhatunk benne. Az upside-down villákra sem lesz panasz – nem véletlen a sok sportsiker.

Desmodromikus szelepvezérlés, szárazkuplung – igazi technikai csemegék vannak a 900-as Monsterben. Aki ezt választja, nem csak motort kap, hanem barátot, szerelmet és életstílust is.

Technikai adatok

 

  • Motor: kéthengeres léghűtéses, négyütemű kilencven fokos V-motor, kényszervezérlés
  • Lökettérfogat: 904 ccm
  • Váltó: hatfokozatú
  • Váz: Térhálós acélcső hídváz
  • Futómű elöl: Felfordított teleszkópvilla 43 mm-es belsőcső-átmérővel
  • Futómű hátul: Egykarú, térhálós acélcső lengővilla, központi rugóstag
  • Fékek elöl: 320 mm-es dupla tárcsafék, négydugattyús féknyergekkel
  • Fékek hátul: 220 mm-es tárcsafék kétdugattyús féknyereggel Gumiabroncsok elöl/hátul: 120/65 ZR 17 - 170/60 ZR 17

 

BMW R1100S

Mi az, ami egy BMW-ről azonnal az eszünkbe jut? Hát a boxermotor. Most sincs másképp, Red Baronos flottánk egyik dísze az óriás hengereivel domináló ezerszázas. Levegő-olajhűtéses blokkja igazán fitt, a 98 lóerő nagyon is férfias viselkedést biztosít a sportos naked bike-nak. Mindössze 219 kg a száraztömeg, ugye ez nem emlékeztet az egykori nehézsúlyú, öreguras boxerekre?

A Telelever jellegű első villa és az egykarú hátsó felfüggesztés precíz irányítást biztosít. A bajorok által kifejlesztett rendszer biztonságosabbá és sokak számára élvezetesebbé is teszi a motorozást. A kardánhajtás minimális gondozást igényel, ez fontos egy túrázásra ennyire megfelelő gépnél. Nem véletlen a sok BMW-s kiránduló, a hosszú életű blokk és a rengeteg választható túrakiegészítő ideális társsá teszi az R1100S-t – csak azt kell eldönteni, hogy merre menjünk: Nordkapp vagy Gibraltár fele?

 

  • Motor: 1085 ccm négyütemű, hengerenként négyszelepes boxermotor
  • Furat x löket: 99 mm x 70,5mm
  • Váltó: hatfokozatú
  • Teljesítmény: 98 Le
  • Nyomaték: 97 Nm
  • Váz: 3 részből összeállított, alu-acél szerkezet
  • Első rugózás: BMW Telelever, központi rugóstaggal, fokozatmentesen állítható
  • Hátsó rugózás: BMW Paralever, egylengőkaros, gázos központi rugóstaggal, fokozatmentesen állítható, hidraulikusan állítható rugóelőfeszítés
  • Első fék: két darab 4 dugós féknyereg, 300 mm átmérőjű úszó féktárcsákon
  • Hátsó fék: 2 dugós, 275 mm átmérőjű féktárcsán Gumiabroncs első/hátsó: 120/70-ZR 17 - 170/60-ZR 17

 

Red Baron Ankét Klub

Meghívás az újonnan induló "Ankét Klubba"

Szeretnél részt venni Magyarország legnagyobb motorkereskedelmi vállalkozásának fejlesztésében?

Most itt a lehetőség!

Mi ennek a háttere?

12 éven át a magyar motorosok és motorozni vágyók igényei alapján igyekeztünk fejleszteni szolgáltatásainkat. 2008-ban, a Ti ötleteiteknek köszönhetően 30%-al nőtt motorvásárlóink száma.

Ennek köszönhetően 2009-ben megnyitjuk pécsi szalonunkat, ahonnan a hét minden napján „Road service” ügyeletet tartunk majd. Lassan belekezdünk a negyedik üzlet tervezésébe…

A mai világgazdasági helyzetben különösen fontos, hogy a szűkülő motorospiacon minden motoros azt találja meg amit valójában keres: mi a „minőségi használt utcai motorok” mellett köteleztük el magunkat , ezeket és a hozzá kapcsolódó szolgáltatásokat szeretnénk tovább fejleszteni.

Miylen előnyökkel jár az "Ankét Klub"

Első kézből értesülsz a motorospiac fejlesztési lehetőségeiről.

Figyelembe vesszük észrevételedet a jelenleg megoldandó problémákról. (probléma, ötlet, javaslat)

Megőrizzük az anonimitást, tehát mások nem láthatják, ki mit javasolt.

Véleményezheted mások javaslatát, illetve fejlesztési elképzeléseinket.

Fejlesztési irányunk a „valós” igények felé fog mutatni, így részese leszel üzletpolitikánk kialakításának.

Mit kérünk?

A javaslatok felmerülésének megfelelően, de maximum heti 1 alkalommal, olyan e-mailt küldünk, amelyen 1 perc alatt bejelölhető véleményed. Olyan jelentkezőket várunk, akik szeretnék vállalni ennek megválaszolását.

Hogyan jelentkezhetsz?

Erre a magazinra nyomj egy „válasz” gombot, írj egy nevet (akár saját, akár „alias” vagy művészi álnév). Jelentkezésedet előre is köszönjük, a magyar motorosok nevében.