MOTORKERÉKPÁR ÜZLETI TANÁCSADÓ
AMIT KÍNÁLUNK
- Motoros környezet
- Folyamatos képzés
- Fejlődési, továbblépési lehetőség
- Versenyképes fizetés
- Örömteli munkavégzés lehetősége egy jó csapatban
- Évtizedek alatt felhalmozott japán tanácsadási tapasztalat, tudás
- Motorvásárlási kedvezmény
- Saját motorkerékpár szerelési lehetőség
FELADATOK
- Motorkerékpárok értékesítése, beszámítása, felvásárlása
- Ügyfélkezelés – szükséges kedvességgel, figyelmességgel
- Ügyfelek „utógondozása” - önzetlen segítség a motorosoknak Motorkerékpárok gondozása és karbantartása
- Üzlet tisztaság, rend megtartása
- Üzleti adminisztráció
ELVÁRÁSAINK
- Vezetői engedély
- Ügyfélközpontú gondolkodás – empátia képessége az ügyfelek irányába
- Motorkerékpár adásvétel és motoros emberek habitusa iránti érdeklődés
- Tisztaság, rend szeretete
- Magas munkabírás
- Rugalmas hozzáállás – fokozott érdeklődés a működő japán rendszer, tapasztalatok iránt
- Nincs szükség szakmai tudásra vagy tapasztalatra
- A „Motorkerékpár Üzleti Tanácsadó”-ra vonatkozó elvárásokról bővebben lentebb, a „II.pont”-nál
ELŐNY
- Szakirányú végzettség illetve tapasztalat
- Motorozási tapasztalat
- Motorkerékpár piac-, típus- és műszaki ismeret
- „A” és „B” jogosítvány
AZ ÜZLETI TANÁCSADÓ MUNKÁJÁRÓL BŐVEBBEN
Az „üzleti tanácsadó” állást olyan jelentkezőknek ajánljuk, akik:
- Szeretnek beszélgetni a motorozás élményeiről
- Szeretik meghallgatni a motorozás iránt érdeklődőket
- Szeretnék eloszlatni az érdeklődők aggályait, a Red Baron szolgáltatásairól való tájékoztatással
- Ambiciózus motorkedvelőket keresünk, akiket motivál, hogy akár 3 év alatt üzletvezetővé
- fejlődhetnek.
I. A "RED BARON" ÜZLET
Magyarországon három üzletünk van: Red Baron M1-Törökbálint, Red Baron Győr és RedBaron Pécs.
Egy átlagos Red Baron üzlet jellemzői:
- 100-400 motorkerékpár értékesítése évente
- 2-4 fő üzleti tanácsadó ill. 2-4 fő szervizes
- 100-250 db-os készlet 400m2 -800 m2
II. MIT VÁRUNK EL AZ ÚJ BELÉPŐTŐL?
Ügyfélközpontú gondolkodás: a Red Baron-nál az ÜGYFÉL az első, ezért elvárjuk, hogy magánéletedet munkádhoz igazítani tudd
Tisztaság: a második legfontosabb, ezért a munka komoly részét teszi ki a motorok ill.a környezet TISZTÁNTARTÁSA
Szabályok és a rend betartása: szolgáltatásainkat csak SZABÁLY szerint, RENDBEN tudjuk biztonsággal nyújtani, ezért kiemelt fontosságú
Motorkerékpár -piac és –típus műszaki ismeret
Munkaidő: 9,00 – 18,00. A hatékony munkához elengedhetetlen a "felkészülés" ill. a "zárás", ezért erre kb. 30-30 percet kell számolni (8:30-18.30). Az ügyfél igénye szerint, ill. amennyiben nem sikerül befejezni a munkát, tovább is tarthat
Kijelölt irányban önképzés: Pl. motorkerékpár típusismeret fejlesztése, szerviz ismeretek
Motorkerékpár műszaki ismeretek fejlesztése
Vállalni, hogy csak olyan adásvétellel foglalkozol, ahol az egyik fél a Red Baron.Tapasztalataink szerint, ha Red Baron-on kívüli motorkereskedelmi ügyletekhez Red Baron-os kolléga segít - akár saját motorkerékpár esetén is - az konfliktushoz vezethet. Saját motorodat is itt veheted meg illetve
értékesítheted, természetesen kedvezménnyel
Az ügyfélforgalom szezonális jellege miatt, főszezonban az egybefüggően kivehető pihenőnapok száma korlátozott
Pontos, figyelmes kommunikációt várunk el cégen belül is, ami nem mehet a hatékonyság rovására.
III. MIT NYÚJTUNK MÉG?
A Kaizen rendszeren alapuló nyílt hangulatot, munkafolyamatok jobbításában részvételt, illetve elismerést.
Időszakos értékelést, visszacsatolást.
Egyedülálló motoros know-how hátteret nagyságú üzletekben.
IV. MIT JELENT AZ "ÉLVEZD A FELHŐTLEN MOTOROZÁST" SZLOGEN?
Azt, hogy egyedülálló szolgáltatásainkkal, a motorozás élményét "felhőtlenné" (=gondtalanná) tesszük.
V. MELYIK A LEGFONTOSABB 6 EGYEDÜLÁLLÓ RED BARON SZOLGÁLTATÁS?
1. ROAD SERVICE (400 km-ig terjedő díjmentes úti segélyszolgálat)
2.Használt motorkerékpárra valódi GARANCIA (nem szavatosság, hanem jótállás)
3. Magas minőségű SZAKSZERVIZ (KLUBSZERVIZ)
4. Használt motorkerékpárok magas műszaki MINŐSÉGE
5. HITEL: Használt motorkerékpárra kedvező részletfizetés
6. Évi 365 nap nyitva tartás (SZAKSZERVIZ, ROAD SERVICE is!)
Vissza