A Red Baronnál a motort nem egyszerűen csak eladjuk. Minden gép alapos, többlépcsős beállítási és ellenőrzési folyamaton megy keresztül, mielőtt a kulcsot átnyújtjuk neked. Nálunk a minőségbiztosítás nem egy rubrika, hanem szemlélet. A motor akkor lesz kész, ha műszakilag, esztétikailag minden rendben van – és az ügyfél kérései is teljesülnek!

A Suzuki új, 800-as középkategóriás motorplatformjának megérkeztek a legfrissebb tagjai: a GSX‑8T és GSX‑8TT, amelyek a legendás formatervet ötvözik a modern technológiával és sportos teljesítménnyel.

Ha keresett típust hozol, nálunk jó kezekbe kerül: a Red Baronnál gyorsan, korrekt áron adjuk tovább olyan vevőknek, akik épp ilyenre vágynak. Nálunk nem porosodik, hanem elkel!
Hozd be még ma, kérj ajánlatot, és mi eladjuk helyetted – profin, gyorsan, gond nélkül.

Létezik gép, ami nem kérdez, csak odaver. Most jött a győri Red Baronba, de máris felszökött a pulzus: végre készleten egy bámulatos állapotú Yamaha MT-01, aminek minden egyes üteme ökölcsapás az unalmas hétköznapokra. 1700 köbcenti, nyomatékos V2, erő, karakter, és annyi stílus, hogy megolvad alatta az aszfalt. Ha egyszer beindítod, nincs visszaút – ez nem egy motor, ez egy korszak a garázsodban.

A CB450 igazi fricska: a japánok meg akarták mutatni, hogy lehet valami még kezesebb, még lazább, még lendületesebb azoknál a motoroknál, amikre akkoriban úgy tekintettek, hogy hú, de sportosak.

Gurulj át a Kárpátokon!

Csehország nem csak Prágáról szól – ugyan a legtöbb magyar turista a fővárosba igyekszik, ám sokkal több kalandot és szépséget tartogat a vidék. Motoros szemmel az egész ország paradicsomi: lankás kanyarok, minőségi hegyi utak váltják egymást tavakkal, folyókkal és karbantartott történelmi településekkel fűszerezve.

A legkisebb triál
A Yamaha évtizedekig a triálpiac meghatározó szereplője volt, olyan kultikus gépeket kiadva, mint a gyűjtők által dédelgetett TY50, ami nem csak szép, hanem izgalmas kisköbcentis veterán is.

Motoros ritkaság, aminek szó még az illata is új. A Yamaha legendás OW‑01 homologizációs superbike-jából most árverésre kerül egy példány, ami szinte időkapszulaként vészelte át az elmúlt több mint három évtizedet. Nemhogy használatlan, de még mindig ott fekszik a gyári szállítóládájában – érintetlenül.

Egy friss uniós javaslat könnyen boríthatja a motoros közösség nyugalmát. Az hivatalnokok újraírnák a járművek életciklus-végére vonatkozó szabályozást – és most először a motorkerékpárokat is bevonnák a körbe. Eddig csak autókra és kisteherautókra vonatkoztak ezek a környezetvédelmi irányelvek, de a jövőben a két- és háromkerekűek sem kerülnék el a selejtezési procedúrát.

Két keréken a Dunakanyarba
A hétvége sokak számára egyet jelent a motorozással – a főváros vonzáskörzetében rengetegen a Dunakanyar északi oldala felé indulnak. Választásukat nem lehet bírálni, mert számos, valóban kellemes szakasz található arrafelé, igaz, az útminőség sok helyen kívánnivalót hagy maga után, bár ez a probléma nem helyi, hanem országos jellemző. Meg kell tanulnunk együtt élni vele.