Red Baron Magazin 2009 Február

A kalandokat, az igazi motoros útvonalat, a friss élményeket és a teli pocakot garantáljuk: minden kedves velünk kiránduló ügyfelünket meghívjuk egy ebédre.

KLUBSZERVIZ

Hogy ügyfeleinknek kényelmesebb, gyorsabb és olcsóbb legyen a javítási munka, a Red Baron szervize 2004-ben Klubszervizzé alakult át. Azóta csak a kereskedői hálózatunkban értékesített motorokat, illetve olyan külsős motorokat fogadunk szervizünkben, amelyek ellenőrzésen vagy állapotfelmérésen esnek át.

Célunk, hogy a használtmotorok állapotmegőrzésének érdekében japán tökéletességű, minőségi szolgáltatást adjunk - ezt nyújtja a KLUSZERVIZ. A kedvező árak és figyelmes munka mindenkinek a legjobb, a motornak meg egyszerűen áldás: kedvencünk élettartamát és megbízhatóságát leginkább a felkészületlen szervizek és a nem odavaló alkatrészek beépítése csökkenti.

Ti is meglepődnétek, hogy mi mindent találnak szerelőink azokban a gépekben, amiről gazdáik azt hiszik, hogy valahol valaki alaposan megjavította őket. Sérült csavarok, orosz autóalkatrészek - egyesek bármit beleraknak a haszon reményében. Ha nem szeretnéd, hogy motorodat kontár módon javítsák, hozd a Red Baron Klubszervizébe, ahol már ismerjük motorodat és várjuk is, hisz aki nálunk vásárol, automatikusan teljes jogú beltaggá válik a rendszerben.

Azok a motorosok, akik nem a Red Baronban találták meg álmaik motorját, ne csüggedjenek, ők is tagjai lehetnek Klubszervizünknek. Ha motorjukat Japánban gyártották és az nem idősebb 15 évnél, valamint teljesíti a Red Baron által támasztott minőségi követelményeket, szintén élvezheti a klubrendszer előnyeit. A szolgáltatás tagdíjhoz kötött, ez automatikusan tartalmazza az alapos és körültekintő átvizsgálást - ők lesznek a Klubszerviz kültagjai. A kültagság a teljes jogú tagság előszobája. Többek között ez biztosítja, hogy a belépéstől számított 3 hónapon belül visszafizetjük a tagdíjat, ha beszámítod egy másik motorba nálunk.

20% MUNKADÍJ KEDVEZMÉNY BELTAGOKNAK

Egyre több a jó minőségű, garantált előéletű motor az országban. Az eltelt négy évben mi is folyamatosan átvizsgáljuk és javítjuk ügyfeleink motorjait - a belénk vetett bizalomnak és a folyamatos munkának hála, a Klubszerviz tagjaink motorjai egyre jobb állapotban vannak. Végre megtehetjük azt, amit a Ti hűségeteknek és figyelmeteknek köszönhetünk: a beltagok számára 20% munkadíj - kedvezményt vezetünk be.

AJÁNDÉK

Szezonnyitó ajándékként a tavaszi átvizsgálás árából további 50% kedvezményt tudunk adni azoknak, akik március 31-ig jelentkeznek.

Azok a vásárlóink, akik motorjaik minőségét garantálnák és biztosítanák ezzel az alapos átvizsgálással, 2009-re korlátlan ROAD SERVICE-t kapnak ajándékba! A Magyarország egész területére érvényes kupont a motor kísérőfüzetébe ragasztjuk - amelyik motort a rossz időjárás miatt nem tudják az átvizsgálásra behozni, azt is díjmentesen telephelyünkre szállítjuk.

Természetesen kültagjaink részére is folyamatosan lehetséges szervizkapacitásunk kihasználása, feltéve ha a munka nem akadályozza a beltagok eszközeinek javítását. A legjobb minőségű alkatrészekkel dolgozunk - ezek kedvezményes árai őket is megilletik, de a Red Baron Klubszerviz beltagjainak kijáró kedvezményeket nem vehetik igénybe.

Jön a friss motorosszezon! Akár új gépet vásárolsz, akár már a meglévővel szaporítanád a kilómétereket, térj be hozzánk; szervizünk és szakembergárdánk szavatolja, hogy átvizsgált kiváló technikai állapotú motorral várod a tavaszt.

Kawasaki ZX-14 – Királykék vadászbombázó

A 2005-ös Tokyo Motor Show-n mutatták be a Kawasaki trónfosztóját: a Suzuki Hayabusa királyságát volt hivatott megdöntetni. ZZR 1400 vagy ZX-14 – mindkettő ugyanaz: egy komoly, tréfát nem ismerő hipersport motor.

2006 tavaszán indult be a forgalmazás, a 299 km/h-ban limitált végsebességű gép sokak kedvence lett.

Ötvözi a sport-túra gépek kényelmét a vadászgépek sebességi élményével. A jellegzetes forma, a négylámpás fejidom, a tempót szuggeráló ívek mind-mind azt az egyéniséget szolgálják, amit a csúcs-Kawasaki az utakon jelent.

A hosszabb tengelytáv nagy sebességnél is stabillá teszi, a jól behangolt futómű a sportos kanyarokban sem jön zavarba. Már az első métereken meglepő a kezessége, sokkal könnyebb ívről ívre borítani, mint ahogy azt ránézésre gondolnánk. A hullámos féktárcsákba markoló Nissin féknyergek kiválóan adagolhatóak, radiálisan fogatták fel őket a fejreállított 43 milliméteres első villára.

187 lóerő, ehhez nincs mit hozzátenni. Bárhová is kapcsolunk a hatfokozatú váltóval, a gázadásra komoly gyorsulás a válasz. Az idomok kialakításának hála, a menetszél nem bántja a motorost fokozott autópálya tempónál sem. A hátsó utasnak sincs oka panaszra, a teljes értékű nyergen akár hosszabb túrákat is mosolyogva lehet átélni.

Technikai adatok

Motor: négyhengeres, vízhűtéses, négyütemű motor, DFI elektronikus befecskendezés, katalizátor, lánchajtás

Lökettérfogat: 1352 ccm

Váltó: hatfokozatú

Első fékek: Dupla tárcsafék, négydugattyús radiálisan felfüggesztett féknyereg

Hátsó fékek: Tárcsafék, kétdugattyús féknyereg

Gumiabroncsok elöl/hátul: 120/70-ZR17 - 190/50-ZR17