Red Baron Túraklub Pécs - szeptemberi kezdő túra beszámoló

Útvonal: Pécs – Szálka - Szekszárd - Kakasd – Mecseknádasd- Pécs

Szeptemberi őszköszöntő túránk célállomása Szálka, majd a szekszárdi Diófa vendéglő volt.

A Red Baron üzletének parkolójában a nyárias időben gyülekeztek a motorosok.
Küztük egy friss jogosítvánnyal előszőr csoportban motorozó hölgyet is üdvözölhettünk. Rozival az NC 750-sel együtt. 

Rövid megbeszélés után 15 motorral 2 oszlopba rendeződve kanyarodtunk a 6-os főútra és haladtunk Bonyhádig.
Itt újabb motorossal bővült a csapatunk és Szálka felé kanyarodva gurultunk a horgásztóig, ahol első pihenőnket tartottuk.
A pihenőben újabb motoros csatlakozott hozzánk, így rövid séta és beszélgetés után17 motorral folytattuk utunkat a 23 főre növekedett társasággal.

A tótól jobbra kanyarodva Szekszárdot céloztuk meg.
Szálkán áthaladva élvezhettük a frissen felújított sima aszfalt örömeit, a kellemesen kanyargó utat. Szekszárdra beérve az elkerülő úton kicsit araszolgatva, lassan de biztosan haladtunk, így hamarosan meg is érkeztünk a Diófa étteremhez.

Az étteremben már terített asztallal vártak minket és volt időnk beszélgetni, miközben sorban az asztalra került az ebédünk is.
A finom ebéd után még megnéztük a vendéglő melletti kis állatkertet - ahol a malac volt az abszolút favorit  -, majd újra nyeregbe pattantunk és Kakasdig húztuk a gázt.

Kakasdon a községháza előtt leparkoltuk a vasakat és az Anna cukrászdában leültünk még egy fagyi, kávé
mellé beszélgetni, hűsölni.  A megfelelő sütik és madártej elfogyasztása, közben felmerült, hogy hazafelé megállunk Mecseknádasdon és felmegyünk a kilátóhoz.

„ A kőalapú, fából készült kilátót 2005-ben adták át. Formára egy vár bástyájára emlékeztet a négyszintes építmény. Belsejében elég meredek lépcsőfokokon jutunk egyik szintről a másikra. A felső szintről rálátunk az alattunk fekvő falura és a Mecsek hegyeire. A kilátó mellett piknikezési lehetőség is van.
A közeli feltárt, és szépen karbantartott templomot is érdemes felkeresni. A templomromhoz és a kilátóhoz tanösvény vezet.”

Rövid séta és a csodálatos kilátás megtekintése után ismét motorra pattantunk és húztuk a gázt egésze Pécsig.

Ne feledjétek!      Októberben folyt. köv. ;)

Ha sikerült felkeltenem az érdeklődésedet és Te is szeretnél részt venni egy jó hangulatú túrán, jó társaságban, akkor gyere velünk októberben.
A következő túráról a www.redbaron.hu honlapon, Facebookon/redbaronhungary és az üzletben is tájékozódhatsz.