Szerviz - Nem csak átadjuk, felkészítjük!

A Red Baronnál a motort nem egyszerűen csak eladjuk. Minden gép alapos, többlépcsős beállítási és ellenőrzési folyamaton megy keresztül, mielőtt a kulcsot átnyújtjuk neked. Nálunk a minőségbiztosítás nem egy rubrika, hanem szemlélet. A motor akkor lesz kész, ha műszakilag, esztétikailag minden rendben van – és az ügyfél kérései is teljesülnek!


A végszerelés, vagyis az úgynevezett „C-javítás” a záró fázis az értékesítési folyamatban. Itt történik meg az utolsó, alapos átvizsgálás, beleértve a biztonságtechnikai ellenőrzéseket, a személyre szabásokat és minden olyan extrát, amit az ügyfél kért. Lehet ez USB töltő, új gumi, GPS-tartó vagy más felszerelés – ami kell, az felkerül a motorra. Elvégezzük az ACIDM tesztet, kétszer is üzemi hőfokra melegítjük a motort, szükség esetén utcai próbát is végzünk, majd a járművet ellátjuk a következő szervizre emlékeztető matricával. Ekkor válik valóban átadhatóvá.
Az első hivatalos találkozás a szervizzel az 500 kilométerrel később történik: ez az a pont, ahol az ügyfél igazán megtapasztalja, mit jelent a Red Baron szolgáltatása. Ilyenkor kijavítjuk az esetleges átadás utáni apróbb észrevételeket, finomhangoljuk a motort a használati szokásokhoz, díjmentesen elvégezzük a láncápolást, a guminyomás-ellenőrzést, valamint az olyan kéréseket, mint például a tükör- vagy a fékkarbeállítás. Ez nem csak szerviz, hanem kapcsolatépítés: itt mutatjuk be az ügyfélnek, hogyan működik a Klubszerviz, miért érdemes rendszeresen visszatérni hozzánk.


Ha időközben probléma merülne fel, a reklamációs folyamat átlátható és gyors. Vásárlói panaszt garanciaidőn belül és kívül is fogadunk, minden esetet online rendszerben rögzítünk. Az ügyfél erről hivatalos visszaigazolást kap, majd megkezdjük a hibafeltárást. Első körben megvizsgáljuk, hogy garanciás esetről van-e szó, majd tájékoztatjuk a tulajdonost a hiba természetéről, a javítás módjáról és várható időpontjáról. Szükség esetén beszállítjuk a járművet, és cseremotort biztosítunk a javítás idejére. A folyamat során végig szoros kapcsolatot tartunk az ügyféllel – célunk a maximális elégedettség.
A kötelező 3000 kilométeres (vagy ha nem mész annyit, akkor az éves) szerviz a gondoskodásról és a megelőzésről szól. Segít megőrizni a jármű tökéletes állapotát, és hosszú távon is élvezhetővé teszi a motorozást. Elvégezzük az olajcserét, megbontás nélküli műszaki átvizsgálást végzünk és visszajelzést adunk az ügyfél vezetési szokásairól. Megnézzük például, mennyire kopnak az alkatrészek, mikor esedékes a gumi- vagy fékcsere, elvégezzük a szükséges kenéseket. Az egész folyamatot objektív checklist alapján végezzük, így az ügyfél nem csak szervizelést kap, hanem értékes visszajelzést is.
A Red Baronnál minden munkafázisnak oka van. Nem csak javítunk, hanem törődünk a géppel – és azzal is, aki vezeti. Ha most készülsz motorvásárlásra, vagy már nálunk vetted a géped, nézd meg, mikor jön a következő szerviz, és még ma foglalj időpontot!