Red Baron Magazin 2013 Június


1.      500 km-es null revízió (díjmentes)
Lényege, hogy az üzletünkben való motor átadást követően ügyfeleink 500km motorozás után
visszatérnek hozzánk egy revízióra. A műszaki átvizsgálás kb. 20-30 percet vesz igénybe, tartalma:
- motor tökéletes működése
- elektromos rendszer, akkumulátor, visszajelzők, ellenőrzése
- csavarok, rögzítők ellenőrzése
- guminyomás ellenőrzés
- láncápolás
- ügyfél által kért beállítások elvégzése
A vizsgálatot soron kívül elvégezzük és díjmentesen !

2.      Láncápolás (díjmentes)
Lényege, a lánc meghajtású motorral rendelkező ügyfeleinknek soron kívül és díjmentesen elvégezzük ezen szolgáltatásunkat, melynek tartalma:
- a motorkerékpárt motoremelő padra helyezzük, kibiztosítva tehermentesítjük a hátsó kereket
- lánc tisztítást végzünk, speciális tisztító spray-vel
- lánc kenést  végzünk speciális lánc ápoló spray-vel
- a hátsó kerékre rakódott szennyeződést letisztítjuk
- guminyomást ellenőrizzük az első és hátsó gumiban
- első és hátsó fékbetétek állapotát ellenőrizzük
- kezelőszerveket és biztonságtechnikai berendezéseket / alkatrészeket is ellenőrzünk
A láncápolás szolgáltatást soron kívül elvégezzük és díjmentesen !
Mindkét szolgáltatásunk elérhető mindhárom üzletünkben a hét minden napján 9-18h között.
Érdemes a Red Baron-nál motort vásárolni, mert mi törődünk ügyfeleinkkel!

Red Baron Túraklub

Itt a tavasz, újra csatlakozhatsz túráinkhoz. A túránk célja, hogy a kezdő motorosok túrázási biztonságot szerezzenek és élményekkel gazdagodjanak. A tempó lassú, kényelmes, a 80 km/h-t sehol sem haladja meg. Aki lemaradna, bevárjuk.
Áprilisban induló túráink:
M1-Törökbálinti üzletünk 2013.06.02. vasárnap szervez túrát. Kedvcsinálónkat IDE kattintva olvashatod el.
Győri üzletünk 2013.06.09. vasárnap szervez túrát. Kedvcsinálónkat IDE kattintva olvashatod el.
Pécsi üzletünk 2013.06.16. vasárnap szervez túrát. Kedvcsinálónkat IDE kattintva olvashatod el.
 

HONDA CG 125

Ha lehet, messziről elkerülöd a töltőállomásokat? Az alkatrészrendelést rémálomként éled meg? Az injektort a gonosz testet öltése? Gyűlölöd az évente megújuló, eldobható dolgokat? Na, neked egy CG125-ös kell.

A kis Honda a Föld egyik legnépszerűbb motorkerékpárja, több, mint harminc éve gyártják: nem lehet megunni megbízhatóságát, egyszerű felépítését és a kellemesen morgó négyütemű blokkját. A léghűtéses konstrukció a világ egyik legtartósabb és legkönnyebben fenntartható gépe – Japántól kezdve, Óceánián át, Amazónián keresztül mindenhol belefuthatunk – Európában is.

A 240-es tárcsa és az egydugattyús hidraulikus féknyereg lazán megfogja a 110 kilós CG-t. A 11 lóerős teljesítmény amúgy sem a száguldásról szól: az OHV vezérlésű, 56,5 x 49,5 mm furat/löket arányú blokk nem szaggatja meg az aszfaltot, cserébe 2,2 literes fogyasztással a világból kivisz minket.

A 80-as utazót szereti igazán, olyankor még a vibráció sem jelenik meg. Nem okvetlen világjáróknak találták ki, de kényelmes nyergével jó barátja lehet azoknak az ingázóknak, akik munkába járnának vele – nekik mindenképpen előnyös a fillérekből üzemben tartható Honda.

A 18 colos kerekű motor nem fél a gödröktől és kátyúktól, ügyesen átgördül a hibákon. A 27-es villák és a robusztus futómű nem jön zavarba a bukkanókon. Aki nem a csillogó divatmotort keresi, hanem a praktikus célszerszámot, ezt vegye: a CG125-öt nem véletlenül gyártják 1976 óta.

Motor:
Lökettérfogat: 124 cm3
Furat x löket: 56,5 x 49,5 mm
Teljesítmény: 8,1 kW (10,8 lóerő) 9000-es fordulaton
Forgatónyomaték: 9,8 Nm 7000-es fordulaton
Szelepek száma: 2
Hűtés: levegő
Indítás: elektromos önindító
Hosszúság: 2035 mm
Szélesség: 740 mm
Magasság: 1060 mm
Tengelytáv: 1295 mm
Szabadmagasság: 175 mm
Üzemanyagtank: 13,5 liter
Menetkész tömeg: 126 kg
Hatótáv: ~580 km
Sebességek száma: 5