Red Baron Túraklub Győr – augusztusi túra beszámoló

Picit szeles reggelre ébredtünk, és ez az egész nap végigkísért minket, de az előző esti vihar

szerencsére elvonult. Vélhetően a nyár közepének köszönhetően, sokan közülünk a jól

megérdemelt nyaralásukat töltötték, de így is 12 motorral, és 18 fővel indultunk útnak a nem

igazán megszokott távnak. Közel 200 km vár ránk, úgyhogy 10 órakor pontosan el is indultunk.

Első megállónk, Kapuváron volt, ahol szendvics és innivaló után folytattuk utunkat az első célig,

Kőszegig.

Elfoglaltuk a várat, megmászta aki akinek volt ereje, s mivel épp ezen a hét végén volt egy kézműves kirakodó vásár, itt mindenki megtalálta azt a suvenirt amit haza akart vinni emlékbe.

Itt ettük meg ebédünket is egy étterembe-nem mindenkinek sikerült teli tömni a pocakot, hisz az

adagok „mérsékeltek” voltak. :D

Séta a vár körül, majd ismét nyeregbe szálltunk, hogy minél hamarabb elérjük Sárvárt.

Gyönyörű városba érkeztünk, tervünkhöz képest picit később, hisz a szél egyre erősödött, így

jóval óvatosabban vezettünk. Nehézkes parkolás után gyalog jutottunk a várhoz, aholl éppen a

Vármeeting motoros találkozóba ütköztünk. Megcsodáltuk és körbejártuk itt is a váratmajd egy fagyizóban kötöttünk ki, ahol nagyon finom, és nagyon sok sütit ettünk…. :D

Innen teli hassal, egyenesen indultunk a szelek szárnyán - szó szerint - és érkeztünk meg épségben

a kiindulási pontunkra, a Red Baron Győri parkolójába. Azt hiszem, ismét nagyon jól, és felhőtlenül, vidáman érezte magát a csapat, jó volt ismét együtt motorozni.

És itt szeretnék köszönetet mondani MINDENKINEK a fegyelmezett, és figyelmes motorozásért!!!

Legközelebbi túránk szeptember 10.-én lesz, az útvonalat és a célt hamarosan olvashatjátok.

Addig is széles utat és teli tankot kívánok Nektek!