Red Baron Túraklub Pécs - júniusi kezdő túra beszámoló

Útvonal: Pécs –Sásd - Igal – Zamárdi – Iregszemcse - Dombóvár – Pécs

Idei leghosszabb túránkra a Red Baron Pécs parkolójából 15 motorral 2 oszlopba rendeződve kanyarodtunk a 6-os főútra, majd el is hagytuk azt, a 66-os útra kanyarodva Mánfa felé és meg sem álltunk Sásdig. Itt a benzinkútnál rövid pihenő után már gurultunk is tovább.

Dombóvárra érve  elköszöntünk egyik kisérőnktől aki csak a Pécs-Dombóvár szakaszra csatlakozott a túránkhoz. Dombóvárt elhagyva Kapospulán át Alsóhetény felé, alsóbbrendű utakra kanyarodva – cserében élvezhettük, hogy erre rajtunk kívül szinte a madár sem jár- gurultunk Igalig. Itt a benzinkútnál 2 motorossal emelkedett a csapatlétszám.

Rövid beszélgetés, nyújtózkodás és hűsölés után folytattuk utunkat Andocs felé míg a Kőröshegyi-völgyhíd alatt átgurulva meg nem érkeztünk Szántódra, ahol a benzinkúton gyors tankolás következett.

Innen néhány perc múlva már Zamárdiba is értünk, ahol a kilátó alatti nagy parkolóból meredek, ám nem túl hosszú, kb. 300 méteres séta várt ránk a Kőhegyi Kilátóig.  Itt a büfében már vártak minket a hideg italok és a bográcsban fortyogó gulyás.

Mire végeztünk az evéssel megérkezett a törökbálinti csapat is.

Míg ők ebédeltek megcsodáltuk a kilátóból a Balatont.

Ebéd után együtt mentünk le a parkolóba, a közös fotók is elkészültek.

A törökbálintiaktól elválva Siófok felé vettük az irányt a 7-es úton majd innen a 71-es útra kanyarodtunk, hogy Lullán át Tab felé Iregszemcséig élvezhessük a Zömében sima aszfalt és gyönyörű táj adta lehetőségeket.

Bár, azért az útközben nyakunkba szakadó eső picit rontott az élményen. :)

Dombóvárig együtt gurultunk, meg is száradtunk, míg odaértünk. Rövid beszélgetés, kávézás után elköszöntünk néhány kaposvári társunktól, majd Pécsig húzva a gázt a Mecseken át érkeztünk a Red Baron parkolójába.

Itt még átbeszéltük a nap élményeit, megterveztünk néhány jövőbeni túrát, majd lassan mindenki hazafelé vette az irányt.

Ne feledjétek! Júliusban folyt. köv. ;)

Ha sikerült felkeltenem az érdeklődésedet és Te is szeretnél részt venni egy jó hangulatú túrán, jó társaságban, akkor gyere velünk júliusban.

A következő túráról a www.redbaron.hu honlapon, Facebookon/redbaronhungary és az üzletben is tájékozódhatsz.