Red Baron Túraklub Törökbálint - áprilisi kezdő túra beszámoló

Útvonal: Törökbálint – 1. számú út – Tatabánya – Tata – Tardos – 10. számú út – Bajna – Törökbálint
Igazi kellemes tavaszi nap köszöntött ránk április első napján, így 16 motorral vágtunk neki a túránknak. Az 1. számú úton csorogtunk le Tatabányáig, ahol a Turul emlékművet csodáltuk meg, és ismerkedtünk a friss csapattagokkal. Fiús – lányos csoportképpel színesítettük ottlétünket, amelynek érdekessége, hogy a fiúkat egy fotós, míg a csajokról sok-sok fotós készített sorozatot.:D
Útunkat Tata felé folytattuk, ahol Agostyán felé tértünk le az 1. számú útról. Itt egy csodás erdősávon vágtunk keresztül és kanyarodtunk Tardos felé. Méltán híres Kemencés Fogadóban költöttük el ebédidőnket, és jó hangulattal töltöttük meg a teraszt. Mint kiderül a társaságunk a forgalmat is meghozta a vendéglő számára. Finom étkek oly csábítóak, hogy többen is az újbóli meglátogatását tervezzük a helynek.
Ejtőzés gyanánt felsétáltunk a templomot megnézni.
Teli hassal indultunk el kávézni a közeli Malom-völgyi tó partján álló Büféhez. Tardos határában található a Malom-völgyi tó, amely egy mesterségesen kialakított a Bikol-patak által táplált völgyzáró gátas víztározó tó. Ez a tó arról is nevezetes, hogy a környék legfontosabb béka szaporodó helye. Tavasszal békák ezrei látogatnak ide, hangjukat messzire hallani. Itt szívesen napfürdöztünk volna még, de hívogatott minket az aszfalt. Tardos és Süttő közötti szakasz szűkos és rossz minőségű, de a táj kárpótolt minket a zötykölödés miatt. Süttő után már a 10. számú út városokkal szabdalt szakasza várt minket, amit Tátnál hagytunk el. Itt elköszöntünk két motorostársunktól, akik Esztergom felé vették az irányt. A Tátot követő útszakaszt igazán éveztünk, hiszen az enyhe kanyarok és jó minőségű útfelület fogadott minket. Innen már nem volt már megállás a Red Baron-ig, ahol még egy közös fotóra is volt időnk összeállni.

Remélem felkeltettem az érdeklődésedet és  csatlakozol hozzánk a következő túránkon.

A követekző kezdő túráról a www.redbaron.hu honlapon, Facebook/redbaronhungary  és az üzletben is tájékozodhatsz.

A kezdő túrára az alábbi linken regisztrálhatsz: