Reklamáció? Nálunk gördülékenyen megy!
A motorozás élménye akkor igazi, ha a táj szép, a kanyarok hibátlanok és a gép rendben működik. Ha viszont valami mégis hibát jelez, nálunk a reklamáció menete egyszerű és átlátható – garancián belül és azon túl is.
Mi történik, ha hibát tapasztalsz? Először is bejelented: panaszodat rögzítjük a Vásárlói Igény rendszerünkben. Erről jegyzőkönyvet kapsz és e-mailben vagy SMS-ben is értesítünk. A hibafeltárás szintén átlátható folyamat - mindig pontos diagnózist készítünk, mielőtt megkezdjük a munkát, majd ellenőrizzük a gép garanciális hátterét. A Red Baronnak és az ügyfeleinek is fontos a jó kommunikáció: ha felmértük a motorodat, elmondjuk, mi a probléma, mikorra és hogyan orvosoljuk.
Garanciaidőn belül szivárog a benzin? Természetesen javítjuk. Garanciaidőn túl, például a nagyszerviz után jelentkezik egy hiba? Naná, hogy azzal is foglalkozunk! Ha szükséges, ROAD Service keretében 400 kilométeres körből beszállítjuk a géped, sőt igény esetén csere¬motort is biztosítunk!
Neked is könnyebb, ha tudod, mi van a kedvenc járműveddel, ezért kollégáink folyamatosan kapcsolatban maradnak veled, hogy a lehető leggyorsabban és legkorrektebben oldjuk meg a problémát – mert számunkra a motorozás öröme egyenlő a maximális elégedettséggel!
Ha bármi hibát tapasztalsz, keresd bizalommal a Red Baron csapatát!