Kevés olyan modell van, ami akkora jelentőségű, mint az Africa Twin – ezért amikor a Honda 2016-ban újra piacra dobta, nem volt pardon: a japánok pontosan tudták, hogy egy félmegoldás itt nem fér bele. Persze sokan kétkedve fogadták a nagy visszatérést, de az előítéletek gyorsan szertefoszlottak. Elég volt pár kilométer, hogy mindenki rájöjjön: a CRF1000L méltó örököse a legendának.

Az angliai Kentben megbújó műhely mélyén megszületett Marc Bellnek, a Haxch Moto fémművészének az álma. A retró superbike pont úgy néz ki, mintha a kilencvenes évekből teleportált volna ide: neve XZR900 Thunderbolt, és amint sejthető, alapját a Yamaha modern XSR900-asa adja. 

Ritkán bukkan fel olyan motorkerékpár, ami ennyire kimeríti az időutazás fogalmát. Eredeti ládájában került elő egy 1986-os Yamaha XT500, amelyben ugyan a gyárból kijött, de soha, egyetlen métert sem tett meg. A kilométeróra nullán áll, a blokkot még nem indították be, minden csavarja és gumija ugyanabban az állapotban van, ahogy közel 40 éve Japánból elindult.

Őszintén: ki akar órákig fotózni, hirdetéseket írni, ismeretlen számokról hívásokat fogadni, majd hallgatni a hétvégi szabad óráiban, hogy „csak megnézném közelről”? Közben a motorod porosodik, és amit kinéztél helyette, rég más alatt falja a kilométereket. Eláruljuk a titkot: a RedMatch-csel a géped elkel, mielőtt megunnád a várakozást!

A motorozás élménye akkor igazi, ha a táj szép, a kanyarok hibátlanok és a gép rendben működik. Ha viszont valami mégis hibát jelez, nálunk a reklamáció menete egyszerű és átlátható – garancián belül és azon túl is.

Van ember, aki ne vágyna rá? Kevés olyan motorkerékpár született a huszadik század második felében, amely egyszerre vált technikai érdekességgé, popkulturális ikonná és gyűjtői darabbá. A Honda Monkey pontosan ilyen: bohókás és szerethető, ugyanakkor komolyan vehető mérnöki csemege. Ami 1961-ben egy japán vidámparkban apró, szórakoztató motorként kezdte pályafutását, az mára a világ legismertebb minibike-jává, a Honda egyik legtovább gyártott típusává és a retró újraértelmezés remek példájává vált.

A Red Baronnál a motort nem egyszerűen csak eladjuk. Minden gép alapos, többlépcsős beállítási és ellenőrzési folyamaton megy keresztül, mielőtt a kulcsot átnyújtjuk neked. Nálunk a minőségbiztosítás nem egy rubrika, hanem szemlélet. A motor akkor lesz kész, ha műszakilag, esztétikailag minden rendben van – és az ügyfél kérései is teljesülnek!

A Suzuki új, 800-as középkategóriás motorplatformjának megérkeztek a legfrissebb tagjai: a GSX‑8T és GSX‑8TT, amelyek a legendás formatervet ötvözik a modern technológiával és sportos teljesítménnyel.

Ha keresett típust hozol, nálunk jó kezekbe kerül: a Red Baronnál gyorsan, korrekt áron adjuk tovább olyan vevőknek, akik épp ilyenre vágynak. Nálunk nem porosodik, hanem elkel!
Hozd be még ma, kérj ajánlatot, és mi eladjuk helyetted – profin, gyorsan, gond nélkül.

Létezik gép, ami nem kérdez, csak odaver. Most jött a győri Red Baronba, de máris felszökött a pulzus: végre készleten egy bámulatos állapotú Yamaha MT-01, aminek minden egyes üteme ökölcsapás az unalmas hétköznapokra. 1700 köbcenti, nyomatékos V2, erő, karakter, és annyi stílus, hogy megolvad alatta az aszfalt. Ha egyszer beindítod, nincs visszaút – ez nem egy motor, ez egy korszak a garázsodban.