Őszintén: ki akar órákig fotózni, hirdetéseket írni, ismeretlen számokról hívásokat fogadni, majd hallgatni a hétvégi szabad óráiban, hogy „csak megnézném közelről”? Közben a motorod porosodik, és amit kinéztél helyette, rég más alatt falja a kilométereket. Eláruljuk a titkot: a RedMatch-csel a géped elkel, mielőtt megunnád a várakozást!
A motorozás élménye akkor igazi, ha a táj szép, a kanyarok hibátlanok és a gép rendben működik. Ha viszont valami mégis hibát jelez, nálunk a reklamáció menete egyszerű és átlátható – garancián belül és azon túl is.
Van ember, aki ne vágyna rá? Kevés olyan motorkerékpár született a huszadik század második felében, amely egyszerre vált technikai érdekességgé, popkulturális ikonná és gyűjtői darabbá. A Honda Monkey pontosan ilyen: bohókás és szerethető, ugyanakkor komolyan vehető mérnöki csemege. Ami 1961-ben egy japán vidámparkban apró, szórakoztató motorként kezdte pályafutását, az mára a világ legismertebb minibike-jává, a Honda egyik legtovább gyártott típusává és a retró újraértelmezés remek példájává vált.
A Red Baronnál a motort nem egyszerűen csak eladjuk. Minden gép alapos, többlépcsős beállítási és ellenőrzési folyamaton megy keresztül, mielőtt a kulcsot átnyújtjuk neked. Nálunk a minőségbiztosítás nem egy rubrika, hanem szemlélet. A motor akkor lesz kész, ha műszakilag, esztétikailag minden rendben van – és az ügyfél kérései is teljesülnek!
A Suzuki új, 800-as középkategóriás motorplatformjának megérkeztek a legfrissebb tagjai: a GSX‑8T és GSX‑8TT, amelyek a legendás formatervet ötvözik a modern technológiával és sportos teljesítménnyel.
Ha keresett típust hozol, nálunk jó kezekbe kerül: a Red Baronnál gyorsan, korrekt áron adjuk tovább olyan vevőknek, akik épp ilyenre vágynak. Nálunk nem porosodik, hanem elkel!
Hozd be még ma, kérj ajánlatot, és mi eladjuk helyetted – profin, gyorsan, gond nélkül.
Létezik gép, ami nem kérdez, csak odaver. Most jött a győri Red Baronba, de máris felszökött a pulzus: végre készleten egy bámulatos állapotú Yamaha MT-01, aminek minden egyes üteme ökölcsapás az unalmas hétköznapokra. 1700 köbcenti, nyomatékos V2, erő, karakter, és annyi stílus, hogy megolvad alatta az aszfalt. Ha egyszer beindítod, nincs visszaút – ez nem egy motor, ez egy korszak a garázsodban.
A CB450 igazi fricska: a japánok meg akarták mutatni, hogy lehet valami még kezesebb, még lazább, még lendületesebb azoknál a motoroknál, amikre akkoriban úgy tekintettek, hogy hú, de sportosak.
Gurulj át a Kárpátokon!
Csehország nem csak Prágáról szól – ugyan a legtöbb magyar turista a fővárosba igyekszik, ám sokkal több kalandot és szépséget tartogat a vidék. Motoros szemmel az egész ország paradicsomi: lankás kanyarok, minőségi hegyi utak váltják egymást tavakkal, folyókkal és karbantartott történelmi településekkel fűszerezve.
A legkisebb triál
A Yamaha évtizedekig a triálpiac meghatározó szereplője volt, olyan kultikus gépeket kiadva, mint a gyűjtők által dédelgetett TY50, ami nem csak szép, hanem izgalmas kisköbcentis veterán is.